Summer, come back outfit



Leto je už za nami. Úprimne mám rada jeseň - nosenie dlhých gatí, košieľ, bez toho aby sme v nich zhoreli,... Ale jediné, čo mi lezie na nervy je, že to všetko musíme schovávať pod kožuchy, kabáty alebo bundy.


Práve preto, v takých dňoch, kedy stačí prehodiť koženú bundu sa snažím obliecť čo najvoľnejšie, a vynosiť tenisky, dokým tomu nebude koniec. Týmto príspevkom som si viac menej pripomenula letné dni  a  chcem len povedať, že robte teraz to, čo v zime robiť môcť nebudete. Napríklad ako ja - longboard.
Ja som si leto pripomenula značkou Vans. Ja mám  Vans Original Classic, ktoré sú mi maximálne pohodlné. A navyše sú to asi najkombinovateľnejšie topánky. Na chrbte mám Vans batoh, ktorý je super doplnok a z môjho pohľadu má aj dosť priestoru. Tenké pohodlné džínsy z Tally Weijlu som zladila s károvanou košeľou z C&A. Károvaná košeľa a Vansy sú pre mňa neodmysliteľná kombinácia.  A samozrejme čierna koženková bunda, ktorú načisto zbožňujem.
 Zakončila som to veľkým pleteným šálom, ktorý tomu celému dodal šmrnc a trochu jesene (hlavne aby mi nebola zima).













By Alexa

Share:

0 komentárov