MONTH FAVOURITES #2


Dnes som pripravila druhý, decembrový MONTH FAVOURITES príspevok, pri ktorom som tentokrát pozmenila typy obľúbených vecí. Nebudem zdržovať, poďme rovno na to.


1. Kúsok oblečenia

Vybrala som si dva, tento mesiac najviac vynosené kúsky z môjho šatníka. Prvým je tmavomodrá sukňa a druhým je biele, kratšie tričko/sveter s dlhým rukávom. 

2. Vlasy

V decembri som mala najviac rozpustené (prirodzené) vlasy, keď tak vyžehlené.

3. Kozmetika

Obľúbený a zároveň novokúpený bordovo-fialový rúž ste si mohli všimnúť aj na predchádzajúcich fotkách.

4. Dekorácia

Čo iné by ste odo mňa mohli v decembri čakať, než Vianočné svetielka? Zdobia a zároveň zútulňujú moju izbu.

5. Spomienka

Môj obľúbený zážitok som nemohla vynechať. V decembri to boli ako inak Vianoce. Konečne som si oddýchla, nabrala energiu do ďalšieho namáhavého roka a obísť nemôžem darčeky, veď tie vždy potešia.



Na dnes to je všetko. Ak máte nejaké otázky na značku, obchod oblečenia alebo ostatných vecí, určite sa ozvite dolu v komentároch. Dúfam, že sa vám príspevok páčil a každým či už likom, komentárom, ale aj prečítaním tohoto a ostatných príspevkov nás potešíte. 

By Kath


.

Share:

2 komentárov