3 days in London

   




Možno ste viacerí postrehli, približne pred mesiacom a pol som bola v Londýne. Najprv som nechcela robiť príspevok pretože som veľa fotiek dávala na sociálne siete, no nakoniec som po dlhšom čase rozhodla, že by vás možno zaujímala menšia ochutnávka fotiek.

 Londýn ako taký sa mi veľmi zapáčil, naozaj krásne mesto s históriou. Vidieť tie slávne pamiatky, ktoré som doteraz videla len na internete bolo fakt skvelé.  A koniec koncov som tu načerpala aj dosť veľa inšpirácie z oblasti módy, keďže sa tu promemádovali naozaj uletene oblečení ľudia. Okrem Londýnu sme takatiež navštívili Windsor, ktorý bol pochopiteľne tiež veľmi očarujúci. Nečakane tu bolo po celú dobu zamračené, ale to je v anglicku normálne.























Navštívili ste Londýn? Ak áno, čo sa vám na tomto meste najviac páčilo a ktoré atrakcie ste navšívili? Napíšte mi do komentárov a rada si prečítam aj váš pohľad :) 


By Alexa

Share:

2 komentárov

  1. V Londýně jsem byla také, nádherné město, překrásné místo!
    A ještě boží fotky! :D Pěkný článek, Londýn miluji a určitě se tam jednou vrátím :3
    Koukni i na můj blog :) http://pinkdiaryforpinkgirls.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za komentár :) plne súhlasím, krásne miesto ♥ určite pozriem

      Odstrániť