WHAT TO DO, WHEN...


Určite sa vám už stalo, že ste sa pýtali sami seba, čo mám robiť, nudím sa?.... 
A navyše, prišla jeseň. 
Aj keď je jeseň moje obľúbené ročné obdobie, predsa len prídu dni, kedy nemám čo robiť
 a nudím sa. 

Rada fotím, no von ísť nemôžem, pretože by som zmokla. S kamarátkou sa chcem stretnúť, ale nemôže. Každého v prvom rade napadne, pozriem si film! Ale nie vždy presne vieme aký. Dnes by som vám chcela dať zopár typov na filmy, ktoré určite odporúčam pozrieť si.

Medzi mojich obľúbených hercov patria najmä Johnny Depp a Ben Stiller, z toho vyplýva, že si vždy rada pozriem film, kde hrajú.

1. SWEENEY TODD:

V tomto filme je hlavným hrdinom Johnny Depp.
Keď si Benjamin našiel krásnu ženu, mal dieťa, ženu mu však zobral sudca Turpin. Mal ísť do väzenia, ale podarilo sa mu uniknúť do Londýna, kde zmenil identitu na Sweeneyho Todda a vrátil sa k svojej starej práci - holičstvu. Stretne pani Lovettovú a nad jej pekárstvom si zaobstará kaderníctvo, ktoré slúži len pre pomstu.















2. SECRET WINDOW

Hlavným hrdinom je opäť Johnny Depp.
Úspešný spisovateľ Mort Rainey žije sám so svojim psom vo veľkom dome v prírode. Zrazu sa však objaví desivý nepriateľ, ktorý sa mu nebezpečne vyhráža. Stane sa veľa neočakávaných a zlých vecí. Koniec vás ale určite prekvapí, ani ja som taký vôbec nečakala. Určite odporúčam.



















3. TAJNÝ ŽIVOT WALTERA MITTYHO

Tu je v hlavnej role Ben Stiller.
Foto editor časopisu má konečne svoj vysnívaný život. No rozhodol sa nájsť stratený negatív fotiek a takisto nájsť slávneho fotografa. Čaká ho veľmi dlhá cesta. Film je veľmi zaujímavý, možno sa vám nezná, ale je fakt dobrý!













4. LIFE OF PI

Pí spolu s rodinou vlastnia zoo, ale chcú sa presťahovať. Spolu s niektorými zvieratami sa vydali na dlhú cestu loďou, no zastihne ich búrka a Pí sa zrazu ocitne na malej loďke úplne sám. Po chvíli zistí, že na lodi nie je sám, ale posádku tvorí jedno zo zvierat - tiger. Trvalo dlho kým si na seba zvykli. Pí stále túži nájsť pevninu. Na lodi je bez pitia a jedla už niekoľko hodín. Záver nechám na vás. Tento film bol naozaj krásny a dotklo sa ma, že niečo takéto musel zažiť niekto na vlastnej koži.

















Tak toto by bolo všetko. Každý film je iného žánru a každý je niečím výnimočný. Dúfam, že som vám dala nejaké návrhy, ktoré sa vám zapáčia. Mne osobne sa ako inak zapáčili všetky! Ak si aspoň jeden z nich pozriete, určite do komentárov napíšte hodnotenie, a ak máte vy obľúbený film, kľudne nám dajte návrhy.

Share:

0 komentárov