IKEA deťom



Ahojte!
Dnes preberiem tému s názvom Ikea deťom.
 Rozmýšľala som, akú menovku tomuto príspevku dať. Dospela som k názvu "themes", pretože možno v budúcnosti budem mať chuť napísať si na niečo takýto názor alebo menší článok.
Písalo o tom už dosť ľudí a tým čo to ešte nepoznajú to chcem predstaviť, pretože je to podľa mňa super nápad.

IKEA týmto projektom plní deťom sny o ich plyšákoch s názvom SAGOSKATT.
 Stovky detí sa zapojilo do súťaže a IKEA vybrala  z nich tie najlepšie kresby. Následne tieto sa tieto kresby stali skutočnými plyšákmi.
No to nieje všetko!
IKEA týmto projektom spolu s UNICEF dáva peniaze chudobným deťom, čiže pri kúpe plyšáka spravíte aj dobrú vec.

Príde mi to ako veľmi dobrý nápad, pretože každé dieťa má svoju fantáziu a navyše je to veľmi chutné.
Plyšáci sú naozaj zábavný, farebný, je to jednoducho niečo úplne iné ako klasický pes či medveď. Sú to nedokonalé kresby, ktoré sú zároveň detským pohľadom na svet.
Možno pri prvom pohľade na plyšáka neviete určiť, čo to je, no keď sa to dozviete, vyčarí vám to úsmev (či už len úškrn)  na tvári.
Veď sa presvedčte sami!

 Povedali by ste, že je to skunk?



A čo tak 4nohý tiger? 

A mnohé ďalšie chutné plyšáky, ktoré boli vyrobené detskou fantáziou.



Úprimne mám teraz chuť dobehnúť do IKEI a zobrať si minimálne toho neskutočného jednorožca alebo plameniaka (nech už sme temaický)
A čo vy? Ktorý je váš favorit? Aký máte názor na túto kampaň?
Budeme radi keď nám napíšete svoj názor. :)

Majte sa krásne,
Alexa.


Share:

5 komentárov

  1. To je krásne :) ❤ tuším tam idem ☺

    OdpovedaťOdstrániť
  2. urcite si aspon jedno kupim ked pojdem do ikei :)) a najviac sa mi pacj ten tigrík,uplne sa viem vcitit do tpho kreslenia noh :D a potom este aj ten skunlov pokerface je kjut

    OdpovedaťOdstrániť