Christmas Playlist ♥

Ahoj!
Vítam vás po dlhšom čase pri novom vianočnom  príspevku.
Každý deň si púšťam vianočné pesničky, playlisty, ktoré mi prinesú do izby vianočnú atmosféru.
Každý máme svoje tradičné obľúbené piesne, no a ja vám tu ukážem pár mojich obľúbených piesní tiež. :)

1. Man with the bag - Jessie J
Osobne Jessie moc nemusím, najmä jej tvorbu, no hlas má naozaj výborný. Naopak túto pieseň som si zamilovala a osvedčil sa v nej jej krásny a silný hlas.



2. Santa tell me - Ariana Grande
Pieseň je tuším z minulého roku a pokaždé keď si ju vypočujem mi pripomína Vianoce.


3.I´ll be home - Meghan Trainor
Meghanine pesničky sú veľmi ukľudňujúce a príjemné, takže ju rada počúvam. Táto vianočná pesnička sa jej znovu podarila, no veď si ju vypočujte sami :)


4. White Christmas - Michael Bublé, Shy´m
Michael Bublé má viacero pekných vianočných piesní a to tak isto  tento duet s francúzskou spevačkou Shy´m.


5. Sleight Ride - Miley Cyrus, Bill Murray
Ak ste si všimli vznikol "projekt" A Very Murray Christmas, v ktorom sú zatiaľ tri piesne. Okrem tejto je tam Silent night od Miley a Let it snow tak isto od Murraya a Miley. Sú to fakt pekne naspievané piesne a Miley tu využila (konečne) svoj krásny hlas.


Piesní mám oveľa viac, ale boli by sme tu dlho. Aké sú vaše obľúbené piesne? Poznali ste aj predtým piesne z môjho playlistu? Napíšte nám :)
Prajem pekné vianočné prázdniny a samozrejme aj Vianoce.
Alexa

Share:

4 komentárov

  1. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Máte strašne pekný blog s príspevkami a ste mojou veľkou inšpiráciou a d'fam že vám to ešte dlho vydrží :)

    PS: to sú tiež moje najoblúbenejšie teda top 5
    UPS: Aj tebe pekné Vianočné sviatky :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja mám rada Mariah Carey a Justin Bieber- All I Want For Christmas :)
    Jane´s World

    OdpovedaťOdstrániť