New Make-Up Brushes


Určite veľa z vás pozná svetovo známu značku kozmetiky - NAKED. Môžete sa s ňou stretnúť či už cez tiene na oči, rúže, púdre...
Problém som mala hlavne s tým, že keď mám tanečnú súťaž, nemám sa čím nalíčiť a používať kozmetiku druhích je väčšinou nehygienické. Navštívila som viacero internetových obchodov ako je ebay, amazon, aliexpress a na každej z nich som si vyhľadala rôzne štýly štetcov. Najpredávanejšie boli práve tejto značky - Naked 4/Naked 3. Musela som sa rozhodnúť, ktoré z nich si objednať, vyhľadať najlepšiu cenu a zároveň pozrieť komentáre, či predajca neklame. 

Bol to pre mňa darček od Aliexpressu kvôli tomu, že po prvé prišiel v predvianočnom čase a čakala som naň asi dva mesiace, no zistila som, že sa naozaj oplatila objednávka, sadu tvorí dvanásť štetcov, ktoré vám v tomto príspevku chcem predstaviť.







 



Dúfam, že príspevok sa vám páčil,
ďakujeme za každé prečítanie príspevku, takisto môžte komentovať, lajkovať...

/Kath

Share:

5 komentárov