Cute lace dairy DIY




Ako využiť krajku?

Ahojte! Vítam vás po dlhšom čase pri príspevku. Ako hovorím, škola v plnom prúde a ledva ledva stíham ísť na tanec. Toto je dôvod prečo naša "neaktivita " bude pretrvávať, ale žiadne obavy, máme pre vás prichystaných veľa príspevkov s vianočnou tematikou.
 Späť k príspevku. Pôvodne tu malo byť viac DIY, ale nejak nebol čas, tak aspoň takto. Pripravila som si pre vás jeden nápad, v ktorom využijeme krajku/čipku. Aj keď si ho môžete dozdobiť podľa vašej predstavy, ja som si pripravila takúto variantu. No a teda o čom je reč? Budeme zdobiť, alebo inak, obalovať denník, zošit, knihu - je to na vás. Mne sa vzor môjho zošitu príliš nepáčil, tak som si ho dozdobila do trochu krajšej formy.

Oukej, tak pustime sa do toho :)



Čo budeme potrebovať?

  • nejakú látku, látky, podľa toho ako farebný ho chcete mať vy
  • samozrejme - zošit
  • krajku - čipku
  • stužku
  • tavnú pištoľ, nožnice


1. Obaľovanie
Ako 1. krok si zošit obalíme látkou.
Na začiatku ju obstriháme aby bola veľkosť látky, taká istá ako zošit.
Následne ju s tavnou pištoľou nalepíme.








2. Krajka
Následne nalepíme krajku po celom obvode. Je v podstate na vás kam ju nalepíte, ja som ju dala vyššie.
Dávajte si pozor aby ste lepidlo z tavnej pištole dávali len na miesta kde je látka krajky - nie medzi diery. 






3. Stuha
Aby to nebolo príliš obyčajné. nalepíme stuhu nad krajku. Ja som nelepila jednu vrstvu stuhy a na ňu ešte druhú, pretože cez jednu vrstvu presvitalo lepidlo. 
Nakoniec na dozdobenie, som spravila mašľu, ktorú som nalepila na prednú stranu diára.










Končíme
Takže takto vyzerá nakoniec náš originálny - handmade obal na zošit. 
Vidíme sa v ďaľšom príspevku a papa !





Alexa :)


Share:

6 komentárov

  1. super to je nápad :) škoda že nemám tú pištol :/

    https://clodyteenmummy.wordpress.com/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) tú pištoľ sa fakt oplatí kúpiť, ani nad tým neuvažovať. Dá sa s ňou lepiť čokoľvek ;)

      Odstrániť
    2. + len aby si vedela, kúpiš ju papierníctve :-)

      Odstrániť
  2. Krásný nápad, já jsem si jednou taky vyrobila diy diář ale jeden spolužák mi ho zničil ve škole :DDDDD

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Preto si nenosím radšej takéto diáre do školy.. prevdepodobne by to dopadlo rovnako :) ďakujem

      Odstrániť
    2. Preto si nenosím radšej takéto diáre do školy.. prevdepodobne by to dopadlo rovnako :) ďakujem

      Odstrániť