Month FAVOURITES #1


Už je november. Neviem ako vy, ale podľa mňa ten čas veľmi rýchlo uteká. Nemôžem uveriť, že už za mesiac budú Vianoce, potom nový rok... 
Ale každopádne spomienky síce cez rýchly, ale krásny čas sú na nezaplatenie. 
Tak a teraz k téme. Rozhodla som sa spraviť prvú časť Month favourites, tým chcem naznačiť, že každý koniec mesiaca budem vydávať príspevok, čo bolo daný mesiac mojou obľúbenou vecou ako napríklad:

1. Kúsok oblečenia (+topánky)

Tento mesiac som si najviac z môjho oblečenia obliekala túto károvanú sukňu na pás. 
Kedysi ju nosila moja mama a po veľmi dlhej dobe som ju našla v nejakej krabici na povale, zúžila som ju a stala sa mojím obľúbeným kúskom tohoto mesiaca spolu s týmito Lacoste teniskami.

2. Dekorácia

Po celý november moju izbu krášlia tieto malé dynky, ktoré mi mamina kúpila na trhu. 

3. Obľúbený účes

Obyčajný drdol dolu. Či už zo zapletených copov alebo len takto, myslím, že vždy vyznie elegantne.

5. Hudba

Počas novembra som mala väčšinou náladu na pomalú, niekedy klasickú hudbu.
Napríklad: Spring Waltz - Chopin/Adore you - Miley Cyrus


4. Obľúbená spomienka

Tento mesiac ubehol celkom rýchlo takže medzi takú spomienku, ktorá mi ako prvá vbehne do hlavy je asi fotenie s Alexou v parku (po dlhej dobe) keď sme sa báli tzv. šťastného opilca, foťák dávali na longboard opretý o strom, pretože sme sa chceli odfotiť spolu...


(Nakoniec by som ešte chcela dať výnimočnosť daného mesiaca:)
November - výnimočný je pre mňa tým, že je proste jeseň, milujem toto počasie,
mesiac po ňom sú Vianoce (na tie sa tento rok neviem prečo obzvlášť teším), Mikuláš,
nový rok... (+mám meniny)


Toto je všetko, ak chcete aby som sem do budúcna nejaký 'favourite' dala/odobrala, píšte dolu do komentárov. Za každý odber, komentár a zdielanie ďakujeme!

By Kath




                         

Share:

0 komentárov