Outfits for bags


Konečne sa vraciame späť k outfitom, móde... 
Rozhodla som sa vám ukázať viacmenej jesenné outfity, ktoré by som
kombinovala s danými taškami. 

1. Polka-dot backpack

K tomuto backpacku som zvolila voľné šaty, ktoré som zladila s (horčicovo)žltými
pančuchami a retro elegantnými topánkami. Do vlasov by som si dala veľkú čiernu mašľu.


2. Black handbag

K čiernej kabelke by som si obliekla čierny rolák so vzorovanou sukňou (samozrejme
k tomu pridám sveter a pančuchy), na hlavu by som si dala klobúk a topánky ako vidíte
na fotke.

3. Patterned backpack

Opäť tu máme backpack, no tentokrát s iným vzorom. K nemu by som si asi obliekla
viac voľnejší outfit: obyčajné čierne body zastrčené v zaplátaných rifliach, k tomu 
vlnený sveter a čierne tenisky.

4. Loose backpack

Posledný ruksak zase doladím rifľami s bielym tričkom s malým nápisom, na to 
hodím čierny sveter a obujem si športové tenisky (áno napodobeniny nike roshe run).



Toto je pre dnes všetko. 
(Pre každý like a komentár sme vďačné.)

'Kath'

Share:

4 komentárov

  1. Skvelý článok :) odkiaľ máš prosim ťa tie šaty z 1.? ďakujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super :) Ty boty u toho druhého outfitu jsou užasný :)
    DENYII

    OdpovedaťOdstrániť