Wreck this Journal #1




Ahojte a vítajte vo štvrtkovom príspevku!
Pripravila som si pre vás novú sériu - Wreck this Journal. Veľa z vás ho istotne pozná, no aj tak k úvodu objasním. V tomto denníku sa majú plniť šialené úlohy, ktoré často prichádzajú až k ničeniu tohto denníku. Možno vám to na prvý pohľad bude veľmi ľúto,  ale sama autorka hovorí na začiatku o
konečnom - deštrukčnom stave.
Viem, že ľudia tento denník vypĺňajú presne podľa pravidiel, ale niektorí sa s tým hrajú a idú skôr tým kreatívnym spôsobom. Ja som to poňala tak aj tak a ide mi skôr o to aby som vám ukázala moje výdobytky fantázie.  No dobre, koniec k úvodu a pustime sa do toho...


1.

Ako ste si všimli, môj denník sa nepodobá na tie čo zakúpite v knihkupectve. Prečo?
Nalepila som si na jeho titulnú stranu pekný vzorovaný papier. Bolo tam síce napísané, že ju mám počmárať ale veď WHATEVER, aspoň ho mám originálny.


2.

 Pôvodne som mala nalepiť vytrhnutý kus z novín, ale ja som si z katalógu (ale budeme sa hrať, že sú to noviny) vystrihla NEW ako NEWSLETTER, no to by sa tam nezmestilo. Veď sleduj!

 


3. Qoutes 

 Mám na konte dosť sloganov, no tento je asi najlepší. Možno nie je taký veľmi romantický, ako by ste čakali, ale dokonale vystihuje situácie.
(kľudne si prečítaj aj ten na druhej strane, aj keď...no... nepovažovala by som ho za veľmi zmysluplný)



4. History of sunglasses
Ako plynie čas? Túto úlohu robilo veľa ľudí práve týmto spôsobom. Ja som zvolila okuliare. Nakreslila som rôzne okuliare, presne ako išli za sebou v dejinách. Akurát, môžme povedať, že teraz sa nosia také okuliare aké sa nosili pred 30 alebo 40 rokmi, čiže sa móda vracia.




5.
No a ako poslednú úlohu som si pre vás pripravila jednu z tých deštrukčných. 






Nechcela som, aby tu bolo veľa úloh, pretože nikoho nebavia príliš dlhé príspevky. Keďže 5ťka je pekné symbolické číslo, aj v nabudúcom diele si vyplníme tak isto 5 úloh. 
Ak sa vám príspevok páčil a najmä vás bavil, poteší ma milý komentár, prípadne odber. Pre tých čo tento denník vlastnia, mi kľudne môžete napísať akú úlohu v nabudúcom diele mám splniť.
Máte svoj denník? Baví vás ho vypĺňať? 
Nezabudnite nám odpísať do komentárov, veľmi rada si vypočujem vaše názory na tento denník.


Alexa


Share:

0 komentárov