Christmas lip balms essentials


Studené počasie (hoci aj v daždi) mi poriadne vysušuje pery. Nemám rada ten pocit, vlastne kto by ho mal rád, a práve preto u mňa cez zimné obdobie frčia balzámy na pery. Či už farebné, nefarebné, chutné, či voňavé, potrebujem ich mať vždy pri sebe.
 Chystám sa vám ich ukázať, povedať, prečo sú mojimi obľúbencami. A aká by to bola "recenzia" bez negatívov, takže vám poviem aj to,čo na nich naopak nemám rada a na čo by ste si pri ich kúpe mali dávať pozor.

MISS Sporty - Dr. Balm honey moon kiss SOS
Začnem balzamom, ktorý ste si mohli všimnúť na úvodnej fotke. 
-Aj keď nie je z hydratačnej stránky najlepší, má skvelú konzistenciu. Nie je príliš mastný a netvorí sa vám hrubá vrstva balzamu na perách. Vpodstate ho ani necítim a to je pre mňa veľmi dôležité. Chuť nie je tiež žiadna výhra,čo je negatívum, pretože vám zostane v ústach pachuť.
Používam ho hlavne kvôli jeho farbe. Po nanesení to síce nie je sýta bordová, ale veľmi pekná cyklámenová ružová.  Na ústach vydrží pomerne dlho, no začne sa zotierať klasicky pri jedení alebo pití.
Pre mňa sú to také zmiešané pocity, ale ak hľadáte niečo pre peknú farbu a výdrž, mali by ste ho aspoň skúsiť.




 (môžete si všimnúť jeho farbu)

MAYBELLINE New York - Baby lips Peach Kiss
Ďalším mojím obľúbencom je Baby lips. Všeobecne asi u mňa spĺňa všetky požiadavky, až na jeho chuť. Znovu zanecháva pachuť (klasika- rúžová chuť). Veľmi pekne voní po broskyniach. Nefabí, skôr má taký jemný lesk.  Hydratuje skvelo a na zimu je určite ideálny.



EOS
Pozná ho asi každý, ale pre tých čo uvažujú nad jeho kúpou chcem povedať zase jeho vlastnosti. Pre mňa je  jeden z najlepších.  Mám ho približne pol roka a stále ma neomrzel. Na prvý pohľad som si myslela, že mi dlho nevydrží. Zdanie sklamalo a a stále som z neho neminula ani polovicu.
Jeho veľké plus je jeho chuť a vôňa. Musím povedať, že chutí tak isto ako voní. Ja mám kontkrétne príchuť/vôňu blueberry acai, ktorá je skvelá.
Znovu netvorí na perých veľkú vrstvu, takže ho vôbec necítim. Hydratácia je u mňa tiež 100 bodová. 
A samozrejme, ako ste mohli všimnúť je bezfarebný a v tomto prípade mi to vyhovuje, pretože je ideálny na lyžovačky. 
Jediné na čo by som asi upozornila, je že na obyčajný balzam stojí celkom veľa, ale podľa mňa sa to oplatí.


To by bolo všetko na tento príspevok, dúfam, že sa vám páčil a tešte sa na ďalšie vianočné príspevky. :)
Alexa

Share:

4 komentárov

  1. Balzámy jsou pro mě v tomto zimním období nutností, protože trpím na hodně suché, popraskané rty. Jediný osvědčený balzám je pro mě Carmex, který jako jediný vážně zabírá. :) Jinak z tvého výběru mám zkušenost pouze s tímto Baby Lips, který mi tedy nepomáhá vůbec, takže ho používám jen tak na doma. :D :)
    Diary of a Girly Things

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jasné, o Carmexe som už počula ale normálne v obchodoch ho nejde zohnať. Ale za mňa z tohto výberu asi najviac EOS :)

      Odstrániť